سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانش آموزان وبلاگ نویس استان کرمانشاه
 

مراسم عزاداری طفل 6 ماهه اباعبدالله‌الحسین (ع)، امروز جمعه در سالن شهید بهشتی استادیوم آزادی کرمانشاه برگزار شد.

 
 مراسم عزاداری طفل 6 ماهه اباعبدالله‌الحسین (ع)، امروز جمعه در سالن شهید بهشتی استادیوم آزادی کرمانشاه برگزار شد. 

در نخستین جمعه ایام عزاداری سید و سالار شهیدان (ع)، همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه هم‌زمان با سراسر کشور از ساعت 7 صبح آغاز شد.

 

حضور جمع کثیری از مادران به همراه کودکان خود با لباس نمادین حضرت علی اصغر  فضای معنوی خاصی به مراسم بخشیده بود.

  ادامه مطلب...

[ شنبه 92/8/18 ] [ 10:46 صبح ] [ مدیر ] [ نظرات () ]

امام صادق(ع) درباره ثواب گریه بر ثارالله فرمودند: ای مسمع! گریه بر احوالات حسین(ع) سبب می‌‌شود که ملک الموت بر تو مهربان‌‌تر از مادر شود.

تنها عمل خیری که ثوابش قابل شمارش نیست

همیشه زبان و قلم، مترجم عقل و خیال بوده ولی ترجمان عشق، چشم است. آنجا که اشکی از روی احساس و درد و سوز می‌‌ریزد، عشق، حضور دارد و آنجا که زبان و قلم با گردش منظم خود جمله‌‌‌های منطقی می‌‌‌سازد عقل حاضر است و همان طور که استدلالات منطقی می‌‌تواند همبستگی گوینده را با اهداف رهبران مکتب آشکار سازد، قطره اشک نیز می‌‌تواند اعلان جنگ عاطفی بر ضد دشمنان مکتب محسوب شود.

 
بر همین اساس است که حتی پیامبر اکرم(ص) و امامان(ع) کسی را که آمادگی گریه کردن ندارد به تباکی (خود را به شکل گریه درآوردن) دعوت کرده‌‌اند تا یاد حسین(ع) در همه قرون و اعصار در خاطره‌‌ها زنده بماند.
 
*اجر و ثواب گریه بر امام حسین(ع)
 
گریه برای آن حضرت سختی‌‌های حالت احتضار را از بین می‌‌برد، زیرا امام صادق(ع) به مسمع بن عبدالملک فرمودند: آیا مصائب آن جناب (امام حسین علیه‌السّلام) را یاد می‌‌کنی؟
 
عرض کرد: بلی! والله مصائب ایشان را یاد کرده و گریه می‌‌کنم.
[ پنج شنبه 92/8/16 ] [ 8:25 صبح ] [ مدیر ] [ نظرات () ]

برنامه های هفته بسیج دانش آموزی با شعار « دانش آموز بسیجی، حماسه ساز امروز، آینده ساز فردا » در کرمانشاه اعلام شد

 

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کرمانشاه با تشریح برنامه های هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: در اولین روز از این هفته با عنوان دانش آموز بسیجی، بصیرت و ولایت مداری ضمن افتتاحیه اردوهای راهیان نور در مدارس خاص، دیدار با ائمه جمعه به منظور ارائه گزارش عملکرد و معرفی سازمان بسیج دانش آموزی را داریم.

سرهنگ حاتمی با بیان اینکه عنوان دومین روز از این هفته « دانش آموز بسجی ، شجاعت و آرمان خواهی» است برگزاری آیین صبحگاه سراسری ایثار و شجاعت در مدارس، برگزاری یادواره های آموزشگاهی و شهرستانی گرامیداشت یاد و خاطره  شهید احمدرضا عباسی و سیده طاهره هاشمی  و 36 هزار شهید دانش آموز در این روز خبر داد.

  ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/8/7 ] [ 11:23 صبح ] [ مدیر ] [ نظرات () ]

در طول تاریخ حوادثی وجود دارد که همواره تجلی خاص داشته است و هیچ گاه از شکوه و و عظمت آن کاسته نشده است 8 آبان ماه یاد آور حماسه آفرینی های نوجوان 13 ساله ای ایست که گرفتن مدال رهبری از امام عاشقان ،بزرگی را به گونه ای دیگر معنا کرد.به راستی فهمیده ها و 36هزار شهید دانش آموز جلوه ایی از کربلای حسین (ع) بودند.
امروز راه روشن او و دیگر فهمیده های ایران اسلامی چراغ راه همه ملت ها در استمرار موج بیداری اسلامی  در همه جهان خواهد بود.
اما ما نیز وظیفه خود دیدیم هر چند کم، با همین بضاعت اندک‌ مان تقدیر کنیم از این‌ همه آسمانی شدن در این زمین خاکی،  هنوز نمی‌دانیم قول چه هدیه ای را باید به برگزیدگان دوره بدهیم، اما همین‌قدر می‌دانیم که این‌گونه کارهای عظیم به خودی خود آن‌قدر جاذبه دارد که احتیاج به جوائز رنگین نباشد. امسال با یاد و خاطره شهید  شاخص دانش آموز " احمد رضا عباسی " و با شعار " دانش آموز بسیجی حماسه ساز امروز، آینده ساز فردا"  دعوت می‌کنیم از تمام کسانی که قلمی در دست دارند و می نویسند و طراحانی که طرح می زنند در زمینه کلی  دانش آموز + شهادت +ولایت، و موضوعات پیشنهادی:

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/8/6 ] [ 1:12 عصر ] [ مدیر ] [ نظرات () ]

بیست :کمپین دانش آموزی بازی با اسباب بازی ممنوع به منظور محکومیت قتل نوجوان 13 ساله آمریکایی راه اندازی شد.

وبلاگ " بیا پای تخته " اقدام به ایجاد کمپینی درمحکومیت قتل نوجوان 13 ساله به جرم بازی با اسلحه اسباب بازی کرده است.صاحبان وبلاگ های دانش آموزی می توانند با درج نام و نام خانوادگی  مقطع تحصیلی و استان محل زندگی  در بخش نظرات وبلاگ مطالب خود را منتشر کنند.

این کمپین ضمن اعلام انزجار از رفتارهای خشونت آمیز پلیس آمریکا نسبت به کودکان و نوجوانان این کشور به این وسیله اعلام موجودیت کرد ، در متن این بیانیه آمده است :

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/8/6 ] [ 10:52 صبح ] [ مدیر ] [ نظرات () ]


[ جمعه 92/8/3 ] [ 3:41 عصر ] [ مدیر ] [ نظرات () ]

آزادی بیان به سبک آمریکا یعنی بایکوت کامل مردم و دولت مظلوم و مقاوم سوریه

پس بار دیگر بلند و کوبنده تر از پیش 

مرگ بر آریکا

مرگ براسرائیل

وبلاگ حوزه  1 خواهر کرمانشاه


[ چهارشنبه 92/8/1 ] [ 8:0 صبح ] [ مدیر ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب