سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانش آموزان وبلاگ نویس استان کرمانشاه
 

برنامه های هفته بسیج دانش آموزی با شعار « دانش آموز بسیجی، حماسه ساز امروز، آینده ساز فردا » در کرمانشاه اعلام شد

 

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کرمانشاه با تشریح برنامه های هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: در اولین روز از این هفته با عنوان دانش آموز بسیجی، بصیرت و ولایت مداری ضمن افتتاحیه اردوهای راهیان نور در مدارس خاص، دیدار با ائمه جمعه به منظور ارائه گزارش عملکرد و معرفی سازمان بسیج دانش آموزی را داریم.

سرهنگ حاتمی با بیان اینکه عنوان دومین روز از این هفته « دانش آموز بسجی ، شجاعت و آرمان خواهی» است برگزاری آیین صبحگاه سراسری ایثار و شجاعت در مدارس، برگزاری یادواره های آموزشگاهی و شهرستانی گرامیداشت یاد و خاطره  شهید احمدرضا عباسی و سیده طاهره هاشمی  و 36 هزار شهید دانش آموز در این روز خبر داد.

 

وی با اشاره به نامگذاری سومین روز « دانش آموز بسیجی ، ایثار و تعالی معنوی»  گفت: با توجه به برگزاری کنگره امیران، سرداران، فرماندهان و 9800 شهید استان در سال 93 این روز دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و سرگذشت پژوهی شهدای دانش آموز جهت شرکت در یادواره سال 93 و عطرافشانی و گلباران مزار شهدای دانش آموز را در برنامه داریم.

 

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی تصریح کرد: در چهارمین روز هفته بسیج دانش آموزی با عنوان «دانش آموز بسیجی انتظار و عدالت خواهی» این عزیزان با شرکت در کوهپیمایی (ویژه پیشگامان) و سپس حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه این روز را گرامی می دارند.

وی عنوان پنجمین روز از این هفته را «دانش آموز بسیجی، خلاقیت و نوآوری» بیان کرد و افزود: در این روز ضمن هم اندیشی نخبگان علمی، هنری و ورزشی با استاندار و فرمانداران از برترینهای کنکور 92 تجلیل خواهد شد.

سرهنگ حاتمی ادامه داد: در ششمین روز از این هفته که « دانش آموز بسیجی ، اخلاق و پایداری» نام گرفته است مسابقه دو رهروان شهدای دانش آموز (ویژه پویندگان پسر) برگزار می گردد.

 

وی سپس به یوم ا... 13 آبان اشاره نمود و بیان داشت: در آخرین روز از هفته بسیج دانش آموزی با عنوان «دانش آموز بسیجی، مقاومت و استکبارستیزی» حضور سازمان یافته دانش آموزان بسیجی در کنار سایر اقشار   در مراسم روز ملی مبارزه با  استکبار جهانی و  برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع "مرگ بر آمریکا" در مسیر راهپیمایی  (ویژه امیدان) را خواهیم داشت.

 

حاتمی با بیان اینکه استان کرمانشاه بیش از 180 هزار دانش آموزی بسیجی دارد گفت: امسال شعار "مرگ بر آمریکا" رساتر از سال‌های قبل سر داده می‌شود.

 

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات تلویزیونی و توزیع 10 هزار کاور در بین دانش آموزان از دیگر اقداماتی استکه به‌مناسبت هفته بسیج دانش آموزی انجام می‌گیرد.

 

یادآور می شود هفته بسیج دانش آموزی از 7 آبان آغاز و تا  13 آبان ادامه دارد.

 

[ سه شنبه 92/8/7 ] [ 11:23 صبح ] [ مدیر ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب