سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانش آموزان وبلاگ نویس استان کرمانشاه
 

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج دانش آموزی در خصوص برنامه های بسیج دانش آموزی استان گفت: شنبه 12 بهمن با عنوان «انقلاب اسلامی امام خمینی ولایت فقیه و رهبری » نامگذاری شده که در مدارس سطح استان مراسم صبحگاه و زنگ انقلاب اجرا می شود.

 

سرهنگ حاتمی عنوان کرد: به منظور ایجاد خلاقیت و شور هیجان در میان دانش آموزان در دهه مبارک فجر یکشنبه 13 بهمن با نام « انقلاب اسلامی شکوفایی فرهنگی و تمدن اسلامی »  نامگذاری شده که مسابقات ورزشی متعددی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

وی دوشنبه 14 بهمن را روز «  انقلاب اسلامی خودباوری نهضت علمی و امید به آینده » عنوان کرد و افزود: در راستای امید به آینده برای جوانان در این روز دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح مدارس تشریح خواهد شد.

 

حاتمی بیان داشت: به منظور تجدید میثاقی دوباره با آرمانهای بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدا در سه شنبه 15 بهمن با عنوان « انقلاب اسلامی اتحاد ملی وحدت اسلامی و عدالت گستری » ضمن دیدار با خانواده معظم شهدا سرگذشت پژوهی ادامه خواهد داشت و با تکمیل اطلاعات شهدای دانش آموز استان در کنگره ی شهدا دانش آموزی که در هفته ی بسیج دانش آموزی سال 93 برگزار خواهد شد حضوری فعال داشته و شهدای استان را به قشر دانش آموز معرفی نماییم.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان با بیان اینکه چهارشنبه 16 بهمن روز « انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی پیشرفت و توسعه متوازن » نامگذاری شده است تصریح کرد: در این روز نشست های عفاف و حجاب (طرح ندای فطرت) با هدف ترویج فرهنگ اسلامی در مدارس برگزار می شود.

وی « انقلاب اسلامی ایمان جهاد شهادت گلباران و عطرافشانی مزار مطهر شهدای دانش آموز » را عنوان پنجشنبه 17 بهمن بیان کرد و افزود: در این روز علاوه بر غباروبی مزار شهدا و تجدید میثاق با آنان مسابقه بزرگ علمی ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی استان با حضور 8300 نفر همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد.

به گفته سرهنگ حاتمی جمعه 18 بهمن  با عنوان « انقلاب اسلامی تثبیت ارزشهای الهی حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) » مزین شده است که دانش آموزان و فرهنگیان در نماز عبادی سیاسی جمعه شرکت خواهند نمود.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان  برگزاری جشن میلاد امام حسن عسگری (ع) در مدارس را از جمله برنامه های شنبه 19 بهمن  روز « انقلاب اسلامی دفاع همه جانبه اقتدار و امنیت ملی » عنوان کرد.   

وی با اشاره به تهدیدات اخیر دولت آمریکا علیه کشورمان گفت: روز یکشنبه 20 بهمن با عنوان « انقلاب اسلامی بیداری اسلامی استکبارستیزی و حمایت از مستضعفین »  که ضمن نشستهای بصیرتی با موضوع شناخت استکبار مراسم نمادین استکبارستیزی در کلیه مدارس اجرا می شود.

حاتمی ابراز داشت: در دوشنبه 21 بهمن با عنوان « انقلاب اسلامی سبک زندگی اسلامی منزلت زن و تحکیم بنیان خانواده » نشست روشنگری با موضوع اثرات مخرب ماهواره و شبکه های مجازی در فضای مجازی برای دانش آموزان و خانواده های آنان برگزار می شود.

وی اجرای سرود دسته جمعی 1357 نفری توسط دانش آموزان در سه شنبه 22 بهمن  با عنوان « انقلاب اسلامی استقلال آزادی جمهوری اسلامی » و حضور دانش آموزان سراسر استان در راهپیمایی 22 بهمن را از برنامه های آخرین روز از این دهه عنوان کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ دوشنبه 92/11/14 ] [ 9:59 صبح ] [ مدیر ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب