سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانش آموزان وبلاگ نویس استان کرمانشاه
 
بیست:به مناسبت نهم دی و روز بصیرت سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمانشاه ضمن گرامی داشت این روز بیانیه ای منتشر کرد.

 بسمه تعالی

در این بیانیه آمده است:

مقام معظم رهبری (مدظله العالی):

روز نهم دی در تاریخ ماند، هر چه انسان در اطراف این قضایا فکر میکند، دست خدای متعال، روح ولایت و روح حسین ابن علی (ع) را میبیند.


حماسه 9دی پاسخ کوبنده و غیرتمندانه ملت شریف ایران به همه بی حرمتی ها و دسیسه ها بود که امید دشمنان را به یأس بدل کرد. مردم بصیر و حماسه آفرین ما در نهم دی سال 88 با حضور بی نظیر و گسترده خود در سراسر کشور نشان دادند در دفاع از آرمان های امام و انقلاب و حمایت از رهبری و نظام لحظه ای درنگ نخواهند کرد. حماسه 9 دی، یادآور هوشمندی و بصیرت بی‌نظیر ملت عاشورایی و ولایتمدار ایران اسلامی است و در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان روز بصیرت تبدیل به یوم الله شد و ماندگار گردید.

آن عهد که در روز ازل می بستیم با لطف خدا ز دام شیطان رستیم

                                      روز نهم دی دوباره ثابت کردیم در صحنه همیشه با ولایت هستیم

9 دی نمایش بلوغ سیاسی، اجتماعی و شاخص مرزبندی بین جبهه حق و باطل و تجلی اقتدار ملی و غیرت دین ملت ایران است و نشان داد دست های دشمن و تبلیغات نظام سلطه و عملیات روانی استکبار رسانه ای هرگز قادر نخواهد بود بین امام و امت فاصله ای انداخته و باورها و احساسات عمیق آنان را از صحنه دفاع از اسلام و انقلاب دور سازد و بی تردید این حضور مردم است که چالش و مشکلات فراروی نظام را حل و شکست دشمن را همواره رقم خواهد زد.

و اینک ما دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی استان کرمانشاه در سالگرد حماسه تاریخی 9 دی اعلام می کنیم که دوشا دوش دیگر اقشار چون همیشه در زیر پرچم ولایت در خدمت به نظام جمهوری اسلامی تا اهدای آخرین قطره خونمان ثابت قدم ایستاده ایم و پیوسته گوش به فرمان و لبیک گوی اوامر رهبر عزیزمان باقی خواهیم ماند.

 

1-    ما دانش آموزان بسیجی نهم دی ماه را روز میثاق مجدد با ولایت، روز ایمان، بصیرت و خروش مردمان پاک سیرت و روز برائت از خیل دشمنان دین می دانیم.

2-    ما خیل دانش آموزان بسیجی نهم دی ماه سال هشتادو هشت را جلوه گاه قدرت الهی، استقرار لشکر حق، بیداری حزب الله، و مخالفان آن را مخالف دین اسلام می شناسیم.

3-    نهم دی ماه روز تاریخی و ماندگار ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و ناامیدی و یاس دشمنان خدا و دین خداست.

4-    ما دانش آموزان بسیجی روز نهم دی ماه را برای همیشه گرامی می داریم و این روز را، روز میثاق مجدد با آرمانهای شهدا به ویژه  شهدای دانش آموز اعلام می داریم.

 


[ دوشنبه 92/10/9 ] [ 9:17 صبح ] [ مدیر ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب