سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانش آموزان وبلاگ نویس استان کرمانشاه
 

سفر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در 20 مهر سال 90 به استان کرمانشاه منشا خیر و برکت برای کرمانشاهیان شد

سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان کرمانشاه طی پیامی با گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه آورده است: بی‌تردید سفر مقام معظم رهبری حماسه عظیمی در تاریخ این ملت و به خصوص مردم کرمانشاه است و این سفر نورانی و پربرکت در راستای تجدید بیعت با ولایت فقیه، دیانت و پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی در افتخارات این خطه مقاوم و سلحشور ماندگار شد.


 حضور پرشکوه مردم در استقبال‌ها و دیدارها در شهرهای کرمانشاه، گیلان‌غرب، پاوه و کنگاور نشانه‌ایی از احساسات و علاقه همه مردم استان بود و جلوه ی زیبایی از پیوند مردم و رهبری انقلاب بر پایه ایمان و تجسم عینی ظرفیت‌های ولایت فقیه بود.

در این پیام آمده است حضور دانش آموز و فرهنگیان علاقمند به رهبر انقلاب نیز خود نمونه ای از این دلدادگی است که ساعتها قبل از تشریف فرمایی مولی و مقتدایشان به انتظار نشسته و سر از پا نمی شناختند.

در بخشی از پیام آمده: مردم این استان با حضور حماسی، حیرت انگیز و سراسر شکوه خود، دیگر بار، تجدید بیعتی ناگسستنی با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان ا... تعالی علیه) نمودند و بر استمرار پاسداری از خون مطهر شهدا در ظلّ رهبری حکیمانه با ولی خود پیمان بستند که با لبیک به پیامبر اعظم (صل ا... علیه و آله وسلم) بر دهان یاوه گویان، صهیونیسم و استکبار جهانی و دشمنان دین خدا بکوبند. و با تبعیت از ولی امر مسلمین اقتدار همه جانبه خود را به منصه ظهور برسانند.


[ دوشنبه 92/7/22 ] [ 7:51 صبح ] [ مدیر ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب