سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانش آموزان وبلاگ نویس استان کرمانشاه
 

 

در آستانه روز قدس بسیج دانش آموزی استان کرمانشاه بیانیه ای صادر کرد.

 

در این بیانیه آمده است:

 

                                          " یا ایهاالذین امنوا ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم "                             
روز قدس روز حیات اسلام است.    امام خمینی (ره)
حماسه‌ی روز قدس یادآور فریاد برق آسای امام خمینی «ره» معمار کبیر انقلاب اسلامی وبصیرت دهنده مستضعفان جهان است که همچون صاعقه بر سر سفاکان صهیونیست وهمه خفاشان شب پرست از جمله آمریکا وایادیش فرود آمده و پژواک آن در  سراسر"  عا لم به ویژه درکشورهای اسلامی طنین  افکن شد و راه مبارزه‌ومقاومت بی‌امان مردم فلسطین  ومستضعفان جهان را پرشتاب و توفنده کرده است. مردم ستمدیده فلسطین بیش از نیم قرن است درمصاف با دژخیمان پلید و غاصبان قبله اول مسلمانان جهان همچنان نستوه و پایدار از خود مقاومت و پایمردی نشان داده‌، و آگاهانه‌ی راه شهادت طلبی را درپیش گرفته وبا تمام وجود ازشرف و کرامت انسانی خود و سرزمین مقدس مادریشان جانانه دفاع می کنند .

 

امروز قدس محور هویت و، وحدت امت محمد ( ص ) است امتی که اعتقاد وباور دینی داردکه مستضعفان وارثان واقعی زمین خواهند شد و برای سلطه گران  فرعون صفت واز خدا بی خبر ودور از انسانیت  وعدالت عمری کوتاه قائل ، و اعتقاد وباور دینی دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و مستضعفین خواهد بود. دراین روز بزرگ، قدرت ایمان و، واتحاد مسلمانان درگام‌های استوار مردان و زنان امت محمد ( ص ) و دریای مواج وخروشان مسلمانان روزه‌دارتجلی می‌یابد. روز قدس، روز ابهت ونمایش  قدرت و وحدت کلمه مسلمانان جهان در برابر چشمان حیرت زده‌ی مستکبرین سلطه گرو روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم تروریستی و اشغالگر قدس ، و حامیان آن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار وکشورهای اروپائی است که درتوحش و درنده خویی از هیتلرها و چنگیزها را سفید کرده اند.

در این شرایط پیچیده کنونی که شبکه دیکتاتوری ، خطرناک، فاسد و شیطانی صهیونیست‌ها ، قدرت‌های استکباری جهان و ارتجاع عرب پس از ناتوانی در پیش‌بینی و تحلیل قیام‌های منطقه‌ای در بستر بیداری اسلامی، با بکارگیری امپراتوری رسانه‌ای و اجرای سناریوهای عملیات روانی و رسانه‌ای و ترغیب افکار عمومی  به اسلام هراسی و دخالت آشکارنظامی در سوریه،عراق،یمن و... با کشتار مردم بی دفاع علی الخصوص جوانان و دانش آموزان به عنوان یکی از خطوط مقاومت اسلامی  جلوه گر است. در سوی دیگر مقاومت اسلامی و حزب الله افتخار آمیز را با فتنه انگیزی در لبنان و تحرکات بین المللی، با قرار دادن در لیست گروهای تروریستی مورد هجمه قرار داده تا شاید بتوانند وضعیت منطقه را به نفع رژیم اشغالگر صهیونیستی تغییر دهند واز سقوط این تار سست عنکبوت جلوگیری کنند. غافل از اینکه مقاومت اسلامی با اقتدار و صلابت وهوشمندانه در حال سپری نمودن این مشکلات و عبور از پیچ تاریخی و حصول آمادگی برای نقش آفرینی در ساختار آتی منطقه و جهان است و آبروی نداشته برخی دولت های عربی و مرتجع منطقه که داعیه حمایت از آرمان قدس و مبارزه علیه رژیم صهیونیستی دارند را نیز زیر سوال خواهد برد .

با گذشت بیش از 60 سال از اشغال فلسطین و جنایتهای ددمنشانه صهیونیستها در مناطق اشغالی ، امروزه جنایات ضد بشری نه تنها در فلسطین بلکه در کشور های منطقه بویژه در عراق ،سوریه ،یمن و... توسط ایادی مزدورشان ودر سایه تمامی اسلام ستیزان و ارکان استکبار جهانی بویژه آمریکا که هرگونه حمایت مادی و تجهیزاتی را برای آنان فراهم کرده است به ادامه ددمنشی های خود ادامه می دهند.

 ما دانش آموزان بسیجی استان کرمانشاه در آستانه روز جهانی قدس یکبار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام می‌داریم که با نهایت توان و تلاش خود در جهت اهداف نهضت جهانی اسلام خواهیم کوشید و ضمن حمایت قاطعانه از دانش آموزان غزه، سوریه، عراق و یمن و خانواده های دانش آموزان شهید با حضور در راهپیمایی بزرگ روز قدس انزجار خود از اعلام می داریم و از تمامی ملت های مسلمان جهان بالاخص ملت بزرگ ایران اسلامی دعوت  بعمل می آوریم تا در راهپیمایی پر شکوه روز قدس شرکت نمایند تا بدینوسیله ضمن ادای دین خود موجبات دلگرمی مردم مقاوم فلسطین و غزه را فراهم آورند.


[ پنج شنبه 94/4/18 ] [ 10:9 صبح ] [ مدیر ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب